Helou taas kaikille, pitkästä aikaa! En oo jaksanu tässä taas puoleen vuoteen kirjotella, mutta jos sitä nyt aktivoituis taas.. :)

Syksy meni, ja hyvin ollaan kevättä kohti menossa. Mulla alkoi näin arvon abiturienttina lukuloma, joka päättyy pääsiäisen jälkeen, jolloin palaan taas kouluun. Muilla luokkalaisillahan koulu loppui tähän, mutta minä lusmuilin ykkösvuoden niin jäädään vielä neloselle ainakin puoleksi vuodeksi :) Kirjotettavana tänä keväänä olisi sitten äikkä ja matikka. Äikkä on tosin jo aloitettu, mutta kokeen toinen osa on vielä edessä.

Tein itelleni uudenvuodenlupauksen (jonka ruukaan joka vuosi tehdä enkä ikinä onnistu siinä..) jonka tavoitteena mun ois saada edes vähän laihdutettua. No tulosta on jo näkyvissä: kolmessa viikossa -5kg! Oon tosi mielissäni koska tuo 5kg on minulle aika paljon, ja tästä on vain yksi suunta: alaspäin. Harmittaa vaan että nyt just ens viikolle sattuu hulinapäivät: on penkkarit ja sitten vielä abiristeily. Että varmaan jonku verran saattaapi tulla nautittua liikaa kaloreita mutta NOOOH....

Penkkareista puheen ollen: mun penkkaripuku oli tullu postissa viime viikolla! Näytän kyllä kirjaimellisesti aika pelleltä, mutta pikkusiskoni sanoja lainaten "ehkä sun on tarkotuski näyttää pelleltä.." :) Huomenna pitäis lähtä vielä katteleen löytäisinkö jostain asuun sopivia sukkahousuja, ja jos jossain kirppiksellä sattuis oleen vielä jotku räikeet korkkarit niin ois aika jees. Laitan tänne blogiin sitten kuvaa mahdollisesti miltä näytin just sinä päivänä :)

xoxo Vilma

ps. r.i.p whitney houston <3